۱۳۸۹ شهریور ۱۶, سه‌شنبه

فقر




گاهی اوقات احساس می کنم خیلی فقیرم و محتاج به توجه دیگرانم و اگر توجه از من کم بشه حالم خیلی بد می شه!

آقا خانم من توجه می خوام!!

یادمه اگر توجه نباشه چیزی از معنی زندگی هم نمی مونه!!!

ما وقتی بچه بودبم و بر خلاف خواسته دیگران کاری انجام می دادیم زود اطرافیان به ما می گفتند دیگه این کار رو نکن وگر نه دیگه دوستت نداریم.

آره یادم هست وقتی به من می گفتند دیگه دوستت نداریم چقدر گریه می کردم...

حتی در بزرگ سالی که الان هستم گاهی اوقات وقتی به من گفته می شود دیگه دوستت ندارم چقدر ناراحت می شوم و اگر عیب نبود مرد گریه کنه، یک دل سیر گریه می کردم!!!

چقدر فقیریم و همش گدایی دوست داشتن کسی بودن احترام و... می کنیم

۲ نظر:

  1. کلا باهات موافقم
    قالب جدید مبارک!!!

    پاسخحذف
  2. سلام
    همه مثل شما هستند ولی همه مثل شما شهامت گفتنش را ندارند مرسی

    پاسخحذف